Emelieba

Alla inlägg under februari 2010

Av Emelie - 14 februari 2010 09:39

Ja ny dag nya möjligheter ?! Njaa söndag idag , så imorgon blir de jobb. Men iallafall , vi åker till Kristinehamn idag iallafall..  Myspys :)


Jag ska iallafall snart duscha    sen ska jag laga mat ..


Jag har ju skickat efter lite saker från ellos och där ibland ett jätte fint överkasst men tyvärr så va det i fel storlek så det får bli i barnens sovrum :) Och sen skicka jag efter ett större till oss. Sen var det en tjockare kofta med kort ärm och en kjol. Sen var det en tunika men det var verkligen inte min färg men det var snarare mammas färg så hon fick ta den :)

En lampa som jag äääääälskar , har den i vardagsrummet, sen små vita vaser och budskapsstenar :)

Så jag är riktigt nöjd..


Nej gör något vettigt kanske ? ^^


Hoppas alla får en mysig alla-  dag. Tyvärr blev inte min som jag hade velat men men...


KramPuss på er!

Av Emelie - 13 februari 2010 22:16

Ja ni det blev inget 40års kalas idag.. Jag har inte mått särskilt bra idag. Ont i hela kroppen och känner mig nere, om det är Influensa eller att jag är slutkörd i mitt psyke de åter stå att se imorgon. Förhoppningsvis orkar ja följa med till Kristinehamn och träffa dom små söta imorgon   


Så som sakt det har inte blivit värst mycket gjort för min del idag. Hade lite besök förut först av Mongo o hennes kille och sen kom även mamma o pappa, vi kollade lite på mr bean och sen på ameicans funniest..


och ska även berätta att jag ÄLSKAR min nya telefon :)


KramPuss på er!!

Av Emelie - 13 februari 2010 11:16

Sitter och tittar på programmet "himmlen kan vänta" usch vad jobbigt de är.. Så ja knappt kan hålla tårarna tillbaka..

Ska snart göra mig iordning för vi ska iväg på 40års kalas min faster fyller år..

Ja jag har faktiskt inte alls mycket att skriva...



KramPuss på er!

Av Emelie - 11 februari 2010 22:30

ja ni jobbat, vi fick börja på ett nytt projekt och ja de gick riktigt bra :) Så längtar faktiskt tills imorgon på så sätt :D  Har även skaffat ett nytt abonnemang då det blev för Dyrt med halebop, så de ska björn ta över. Nu har jag telenor och fast pris och har mycke mera fria minuter o sånt än man har på 3.    Så fick en ny telefon + har nytt numer. Vill du ha det? Om vi känner varandra är vi garanterat vänner på facebook. Skriv ett mejl/inlägg så får du det där.

Har haft besök som jag skrev om, vilket var riktigt myspys :D Pussat på Mikey, och goosat med Tim, vi spelade även pokemon ^^ Haha ja vad gör man inte för söta små barn   (inte för att Tim e så liten längre)..


nej nu ska ja strax sova, sköt med fredag, men som vanligt e helgen fullbokad...

God natt!


KramPuss på er!

Av Emelie - 11 februari 2010 22:21

Jag känner verkligen så, var jag inte mer än så? Kanske om jag själv var i den situation och utvecklingen du är i nu. Eller vad vi ska kalla det. Att man inte värderar allt på samma sätt längre?

Jag är ju inte borta för livet, jag finns ju kvar på detta jordklot än, bara att kanske inte precis brevid dig. Jo jag gör faktiskt det, i mina tankar. Men samtidigt så orkar inte jag hur länge som hällst. Jag kan inte ta all skit heller. För visst man ska kunna säga vad man "tycker" men vissa saker kan man samtidigt hålla sånt inom sig.

Och nu känner jag mig verkligen ensam eftersom du var min stötte pelare, du kunde luta dig mot mig och jag mot dig. Vi sprang till varandra direkt det var något. Måste allt förändra sig för ens liv förendras? För att man inte är nära varandra exakt på samma sätt fysiskt?

 

  

 

 

Av Emelie - 11 februari 2010 07:03

Ja de känns ju rätt skönt faktiskt med torsdag.. Bara de att veckorna går sjuuuukt fort.. Och då ska vi ju inte prata om helgerna. Men de blir kanske så när man jobbar ? Inte för att ja tyckte de när ja plugga.. Jaja nog tölat om de   


Tror ja håller på att bli sjuk då jag nyser HELA tiden vilket brukar vara ett teken för min del + är snorig. Ja jag vill faktiskt ha vår nu !!!


Nej om jag ska ta o hoppa in i duschen nu och göra mig iordning... Ha en underbar dag allihopa!


  



KramPuss på er!

Av Emelie - 10 februari 2010 20:27

Ja en helt vanlig Onsdag, förutom att älskade mamma kom och hämtade mig efter jobbet så ja slapp åka tåg ^^ Så åkte vi hem och åt mat och pratade massa. Vi fick cigg o snus av mamma då hon har varit till Helsingfors med jobbet. Och ja det tackar man ju aldrig nej till eftersom man spar en hel del pengar om man slipper köpa de :)


Annars har jag bestämmt mig nästan helt för att byta från halebop abonemang till 3 eftersom jag tror ja kommer tjäna en hel del på de för min egen del då jag ringer en hel del + smsar o så.. Så imorgon ska jag nog till 3 butiken i duvan och prata med dom efter jobbet..


Men ja annars har jag inte så mycket mer att skriva jag väntar på att andra avenyn ska börja I LOVE IT!

Snart är det helg och i vanlig ordning är de full fart. Fredag till Lördag kommer nog ellekari och hälsar på.  Lördag ska vi på 40-års kalas, sen hem till Humletorp och plocka i Björns lådor som står där. Söndag ska vi till kristinehamn och träffa sötisarna :)


Imorgon kommer Linda,Tim o Mikey och jag ska gooosa med dom ojoj..   


KramPuss på er!

Av Emelie - 10 februari 2010 10:51

Ja nu är det första gången jag prövar att blogga från mobilen. Och om de nu funkar så är det ju ett jätte bra sätt faktiskt. :) sitter iallafall på jobbet nu. Och onsdag betyder att jag är trött , för onsdag är inte direkt min favorit dag. Men bara att bita ihop . Nej nu ska jag hoppas på massa samtal. Puss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards