Emelieba

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie - 31 mars 2011 16:59

Hej på er!


Det löste sig och mitt hopp om en relativt bra månad blev bättre :) :P


Jag har kommit in i en "inte lust med något" period. Det var lääänge sen jag kände så. Men har bestämmt mig nu för  att imorgon ska jag sätta igång med lie skolarbete, om jag inte skulle må sämre men det hoppas jag inte..




KramPuss på er!

Av Emelie - 29 mars 2011 12:34

Hej på er!


Bläää för denna månad.. Igentligen kanske jag skulle gilla den lite eftersom jag fyller år i april. Men just nu så nej!! Får se om det kanske löser sig..


Annars har helgen varit fruktansvärt påfrestande på många sätt men även rolig.. Inte nog med det så har man ju bytt till sommartid som det så fint heter, och jag hatar det!!! Alltså tycker redan att dygntet är för kort, men nu då? nej usch..

Inte nog med det blir jag aldrig HELT kry, halsont och snorig, och det här gör ju att träningslusten inte finns heller.. Men jag måste sätta igång för det hära går ju fan inte..


Jisses vad jag klagar hahah...


Jag har skolarbete att göra, jag har fått lite nytta gjort idag så som dammsugigt, plockat i och ur diskmaskinen och slängt i en tvätt som ja ska hänga upp sen och fortsätta..


Var till charlottenberg igår med L och M . Mysigt, blev ingen shopping för min del, endast ett cigg paket.  Men var skönt att bara få åka iväg och se nått annat :P


Min äslakde är sjuk :/ Så får pyssla om honom imellan åt.


Nej om jag kanske skulle öppna skolböckerna i någon timme ?


KramPuss på er!

Av Emelie - 25 mars 2011 16:49

Hej på er!


Min morgon började vid 7 imorse.. Vi åkte till karlstad för att hämta t o t eftersom det är barn helg denna helg. Vi har mathandlat vilket känns skönt att ha gjort så nu klarar vi oss en månad till..


Den här helgen är det fullt ös för min del, ikväll ska vi göra hemmagjord pizza tillsammans sen se film och mysa med godis.. *Mys

Imorgon ska jag jobba 3-9 och innan det ska jag väll umgås med T o T innan dom ska åka hem igen..

Så det är fullt upp heela helgen!


Och idag fick vi bekräftelsen om att vi hade sagt upp lägenheten :)


Nej nu ska ja glo runt lite mer på internet...


KramPuss på er!



Av Emelie - 23 mars 2011 19:34

Hej på er!


Idag har varit en sån dag som är rätt oviktig. En super dryg och lång dag i skolan, sen hem och åt mat. Och sen till sunne hämtade lille sigge som är här nu. Och ja nu ligger jag här..

Med andra ord riktigt OVÄRT att ens skria detta ju hahah  men nu vet ni vad jag har gjort ;)



En sak jag bara MÅSTE få skriva om. Jag stör sönder mig snart på en person som FAN inte gör annat än att klaga varenda jävla dag. Fan var glad för det du har NU och det framtiden har att erbjuda. Men NEJ,NEJ;NEj du ska bara klaga. Det är många som säkert är anvensjuka på det du har. GHhaaaaaa jag skulle kunna skriva om det hära i typ 5timmar hahah för jag stör mig så men nej jag ska inte göra det..


KramPuss på er!

Av Emelie - 22 mars 2011 12:08

Hej på er!


Ja idag är vi lediga, eller ja hemmastudier. Så jag tänkte sätta mig med det snart.. Har uppgifter i social omsorg och sjukvård. Men nu är jag ju snart färdig usk iallafall teoretiskt :) Tänk att jag skulle lyckas så här långt, jag tror inte någon trodde det?!

Igår var jag iväg på vattengympan och jag sov riktigt gott inatt. Jag måste sätta igång med träningen igen men min förkylning vill ju inte ge sig.. *suck


En annan sak som jag kan berätta är att i slutet av juni början på juli (tror jag) ska vi flytta till ett hus. Ungefär lika stort som vi bor nu. Varför? Jo för att vi kommer närmare allt. Här har det varit väldigt bra medans vi har gått/går i skolan. Vi båda vill komma närmare till mycket och det gör vi då. Så nu ska JAG ut på landet ännu längre ut. Vem skulle kunna tro det?! Inte jag och inte min familj heller. Men allt kan ju förändras.. Och vet ni vad :) jag längtar!!!


Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet.


KramPuss på er!

Av Emelie - 20 mars 2011 11:00

God morgon!


Jag hade en riktigt bra start på morgonen, var ut i solen tog en cigg, sen tog jag mig ett härligt bad med badsalt och skum, sen hade jag en uppfrächande ansiktsmask och sen använde jag skrubb på hela kroppen, heeelt underbart :)


Ska snart göra lite frukost , blir det vanliga fiber havregrynsgröt och kanske en smörgås (riktigt grovt bröd).

Idag ska vi på 8års kalas!? ^^ Så ja ska packa in presenten och göra mig iordning för det.. Det blev ju aldrig någon bio igår, då vi sov från halv 5 till 8 typ. Så vi funderar på att ta det idag istället..


KramPuss på er!

Av Emelie - 19 mars 2011 16:20

Hej på er!


Idag har varit en underbar dag och den kommer att fortsätta :) Jag har städat min pärla så nu är den fräch :D har suttit och solat lite och njutit och druckigt kaffe o cigg :) Nu ska vi äta mat och ikväll ska ja o älsklingen på bio :)

Imorgon ska vi på kalas då Tim har fyllt år<3



KramPuss på er!

Av Emelie - 18 mars 2011 14:01

Hej på er!


Vad gött det känns med fredag, underbart :)  Har varit i sunne en sväng och hälsat på mormor och morfar, jag och B spelade skipbo med dom och sen har jag handlat lite. Ikväll kommer min kära "vependragare" ellekari hit. Vi har varit vänner i 22 år i år :S helt sjukt.

Igår var jag till karlstad körde morfar till sjukhuset, så träffade jag Natalina och pratade massor och käka sallad.

Sitter nu i soffan och tittar på MTV , underbart för B jobbar och då kan jag lyssna på musiken , eftersom han aldrig vill det :p Ska försöka samla lite krafter så ska jag plocka ur och i diskmaskinen, hänga och vika tvätt och damsuga.. Kanske bädda rent i sängen .. Okej det var ju inte så mycket jobbigt igentligen haha.. Hoppas ni får en underbar fredag! För det tänker jag ha!!


KramPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards