Emelieba

Alla inlägg under maj 2010

Av Emelie - 31 maj 2010 23:11

Har som vanligt hinna hända en hel del sen sist :P

Bland annat den 18juni tar jag tjänste ledigt från mitt jobb i karlstad , och veckan efter midsommar börjar ja på ett sommarvik i Sunne ! Känns skönt att jobba i sunne i sommar. Kommer göra stor skillnad på mycket. har jag inbillat mig iallafall ^^


Den 7juli ska jag skriva teori. Och denna gång ska jag FAN ha mitt körkort och så är det bara.



Nu jobbar jag även kväll igen, hur länge de nu håller i sig :P Hahah.. Men jag vet att de nog blir kanske mer bloggande nu iallafall :P eftersom de blir en hel del ensamma kvällar/nätter då björn jobbar dag just nu tills han går på sitt sommarvik (om jag minns rätt. haha)


KramPuss på er!

Av Emelie - 31 maj 2010 23:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emelie - 14 maj 2010 14:59

Ja ni vad har hänt sen sist? Inte värst mycket faktiskt. El jo har fått iordning det riktigt fint i barnens rum :) Idag vaknade jag med den härliga migränen så det var bara att lägga sig igen, sov väll till halv 2 av och till så klart. Helgen blir lugn, stallet, tvätta städa och pyssla lite här hemma. :) En relativt vanlig helg för min del. Skönt :)


På måndag kan jag få ett bra besked så håll tummarna för mig :)


6 Juni längtar jag till så det finns inte. Är en stor dag för mig. :) Faktiskt, mer får ni veta då:)



Jag tycker det är sorligt med alla tjejer (spec tjejer) där ute som sitter och tycker synd om sig själva. Någon gång måste man faktiskt gå vidare, och jag känner tjejer ink mig själv som faktiskt har orkat. Vi som var så långt ner och kände som om vi hade en evighet till just då vi skulle vara på väg tillbaka. Men nej verkligen inte. Jag kollar på mig själv idag och för ett år sedan. Vilken skillnad. Är det verkligen jag? Och ja det är jag, jag trode inte att det skulle gå så snabbt att bygga upp sitt liv som det faktiskt gjorde. Att få gå från avgrunden till ett bra och lyckligt liv faktiskt funkar. Man måste se framåt och inte bakåt jämnt. För då kommer du aldrig kunna komma någonstans med dej själv. Och eran bitterhet snälla lämna den och se på hur bra ni har det jämfört med andra, som inte ens har tak över huvet. Ingen som bryr sig på det sätt som ni har. För tyvärr det finns faktiskt dom som inte ens har en vän som bryr sig och önskar att dom ska få ett drägligt liv....

 


Av Emelie - 2 maj 2010 10:45

Söndag då för den som  missat det ;) Igår städade vi iallafall här hemma, tvätta oxå så jag har väll ett bärg med kläder som ska vikas och läggas in. men tänkte ta det efter det hära :P

Annnars har jag umgåtts med lite vänner och så. Idag ska jag och mamma till hennes kompis och kika på 2 hästar, och om jag känner att de är något för mig så ska jag börja ta hand om dom :) Åååh jag hoppas verkligen det är något för mig och att dom gillar mig för jag behöver verkligen få något att göra !!


Imorgon är det jobb känns skönt att komma tillbax nu .. Usch för att gå hemma säger jag bara! Men vad ska man göra om man är sjuk!?!


Hoppas ni får en underbar dag för det ska jag ha!!


KramPuss på er!!

 

 

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards