Emelieba

Alla inlägg under maj 2011

Av Emelie - 12 maj 2011 22:31

Hej på er!


Har sett att det är någon/några som är inne varje dag och kollar min blogg, förmodligen väntar på ett nytt inlägg.. Så här får du/ni er vilja igenom ;) (till viss del.)


Idag har jag och älsk varit en sväng till charlottenberg, det blev ett par super snygga och coola ballerina till mig, och jätte snygga kaffe muggar :) sen även en diet våg.. 

Vi var även till bror m familj och hälsa på en sväng.. Mysigt!!


Imorgon ska jag träffa min underbara vän sandra som jag inte har träffat ordentligt sen ja jag vet inte det är nog ett år sedan :O Ja nått i den stilen.. Usch skärpning, nu när man har körkort och allt.. Men denna skolan tar ju sin tid VERKLIGEN.. Men nu är det inte länge kvar heller.. 


Till veckan är vi "lediga" dvs vi som inte ska med till tallin.. FAST jag har massa skolarbete som kan va gött o bli klar med :) Så det ska göras då. Och jag ska ta en date med anna och sandra någon dag<3 



Nu är det bara 7 veckor kvar tills flytt, UNDERBART, jag trivs inge vidare här uppe i bjälverud, vill komma närmare familjen och vännerna<3



För övrigt har jag så svårt att vara tyst, några av er vet vad jag menar.. Om inte annat svårt att INTE antyda något. Men det är för min egna skull oxå.. 



Om tiden bara kunde gå LITE snabbare!!





















Av Emelie - 6 maj 2011 08:25

hej på er!



Ja snälla nån vilken vecka och allt började i Söndags.. Så nu måste vi försöka smälta allt och andas ut.. 


Annars igår fick min älskade körkort och jag är SÅ stolt över honom. Vi tog iallafall en sväng till karlstad i jakt efter en jacka till mej men hittade ingen... Men blev ett linne och leggins från gina iallafall..


Ikväll blir det jobb 1-9 och ja jag kommer vara döds trött ikväll men men. Det är ju barn helg :) mysigt.. så full rulle. Imorgon ska vi bjuda på grillat så mamma o pappa och tim kommer (?) får se om det blir fler.. 


Men nu ska ja fortsätta mysa ner mej i soffan innan jag ska göra mig iordning och åka in på marten i sunne och spendera pengar :O ;)


KramPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards