Emelieba

Alla inlägg under juni 2011

Av Emelie - 27 juni 2011 13:38

Hej på er!



Ny vecka och totalt fullt upp, och jag känner mej inte alls på topp.. Men men bara att ta sig i kragen och få allt färdigt. 

Vi flyttar ju den här veckan.. Det har gått sjukt fort .. Jisses , men det är mycket som faktiskt är packat är mest sånt hära små plock kvar nu. 


Min helg gick undan också. jobbade i fredags, lördag var jag chafför och igår körde vi båten till Humletorp där vi även blev bjudna på mat :)


Väntar på 2 paket med kläder då det börjar bli tajt med mina "vanliga kläder" .. 

Vi har även bokat resan till Norge nu.. Underbart!!



Jag ska köra samma race som dej!



KramPuss på er! 

Av Emelie - 25 juni 2011 12:31

Hej på er!!


Jag antar att hälften av sveriges befolkning är bakfulla som svin idag   Så känns skönt att inte vara en av dom!! HAHA


Igår jobbade både jag och B , så vi "firade" våran midsommar på jobbet.. Idag jobbar han också, och jag ska vara chafför.. Men imorgon ska vi till mamma och pappa och äta mat. Jag HOPPAS jag får färskpot, köttbullar, gräddfil m gräslök och mimosa eftersom, jag inte har ätit det än :P



Nej men nu ska jag se ETT avsnitt av rederiet.. Sen måste jag äta och göra mig iordning för vid 3 kommer Idah och plockar upp henne då jag inte har någon bil!!




KramPuss på er! 

Av Emelie - 23 juni 2011 18:44

Hej på er!


Vilken UNDERBAR dag!!  Har varit och kollat på bebis, jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Så underbart, sån otrolig känsla , nu förstår jag alla som säger att man inte förstår förens man får uppleva det. Det var full rulle inne i magen min, :) Bebis mådde bra..


Vi var till min älskade Mia och fikade.. Och så träffade jag charmtrollet Lowa. Underbara unge! 



Sen fick vi sålt på diskmaskinen på 24tim. Att folk var helt galna över att få köpa den :P men ja den var ju billig.. 


Tack Idah för att du lyssnade på mig igår  



Nej åh jag är så Lycklig! Underbar pojkvän, underbara vänner, underbar familj. Snart utbildad (vilket ingen trodde på att jag skulle klara.) Sen ska jag bli Mamma. Helt sjukt.. Alla kan lyckas :)



KramPuss på er!



Är det NÅGON som vill hjälpa mig med min design ? SNÄLLA?


 

Lyssna på texten!!

Av Emelie - 22 juni 2011 23:07

Livet är en enda kamp, en enda strid. Man kämpar mot sig själv. Det finns vissa som måste kämpa lite extra p.g.a olika anledningar. Jag är kanske en av dom. Jag är så glad att alla års kämpande har gjort sitt. Och gett mig resultat. Men någon enstaka gång "faller" man tillbaka i dåliga tankegångar. Men det är ju till låtet(?)! Jag är så stolt över mig själv att jag är där jag är idag. Men ibland kan jag inte låta bli att tänka tillbaka. "Tankarna bara snurrar men dom fastnar inte. Vissa är som stora sår".

//Några tankar 





Nu Hoppas jag att inte någon missuppfattar och tror att jag inte är glad och lycklig, som blivande mamma!! För det är jag verkligen. Men ibland måste jag också få skriva av mig lite!!!












Av Emelie - 22 juni 2011 23:02

 

Jag är med och tävlar om en tandkräm från Brilliantsmile Hos Mammatillyrla 

Va med och tävla du oxå! Tävlingen hittar du HÄR!

För 1 lott kopiera bilden samt texten å lägg upp i din blogg, kommentera här vart ja kan hitta din länkning samt hur många lotter du tävlar med. 
Har du ingen egen blogg maila 3 vänner och kommentera sen när du gjort de

För 2 lotter Gå in på Brilliantsmile´s hemsida och gilla

För 3 lotter Gå in och gilla Mammatillyrla på facebook det gör du HÄR!


(glöm inte att kolla så länken funkar)

Av Emelie - 22 juni 2011 17:02

Hej på er!



Jag har packat och grejat i flera timmar med min underbara mammas hjälp :) Så nu är det inte mycket kvar. Skönt :) Då blir flyttstädet lättare då jag städar allt eftersom :)


Imorgon ska vi på ultraljud till karlstad (kub-testet). bara hoppas på att allt ser bra ut .. Ska även ta en fika med min underbara vän Mia som finns,bryr sig och är helt enkelt underbar. Vi har inte träffats på en månad , men ska bli bättre när jag/vi är klara med flytten :)

Så imorgon blir det en bra dag hoppas jag!!


och det här med att flytta är jobbigt och tråkigt. Men när man är klar med flyttstäd och besiktning ja då börjar det roliga :)



*suck..


KramPuss på er!

Av Emelie - 20 juni 2011 18:44

Hej på er!



Idag har jag faktiskt varit duktig :) har packat massor , och tvättar gardiner m.m .. Har fått hjälp med packningen av mamma och linda , Tackar!!

Men nu är jag slö så har inte packat något mer , men fortsätter att byta maskin när den är klar iallafall..


Imorgon ska vi på något roligt på morgonen, ja den här veckan blandas med massa packning, lite jobb, och lite annat kul :)



Det förklarade ju en hel del. Varför hade jag inte kunnat fått reda på det liite tidigare?!


Blir lite smått trött på det hära.. Du kan ju inte tro att du ska få "bli" det . Det handlar ju om intresse också..



KramPuss på er! 

Av Emelie - 18 juni 2011 18:26

Hej på er!



ÄRLIGT jag håller på att sprängas av ilska var enda gång.. HUR tänker du? Och med VAD?? VAD är det för FEL???




Idag har vi varit och firat morfar, som blev så glad :) blev bjudna på tårta och jordgubbar :)

Är superduper trött nu.  Så min lördag blir väldigt lugn.. 


Har inte så mycket att skriva blir bara så förbannad..



KramPuss på er! 




Ovido - Quiz & Flashcards