Emelieba

Alla inlägg under december 2010

Av Emelie - 31 december 2010 12:55

Hej på er!


ja jag tänkte jag skulle göra som "alla andra" och skriva en resumé av mitt åt!!


December/Januari: hoppade av KPS, där jag växte och utvecklades fruktansvärt mycket som person , Jag flyttade tillbaka till Sunne , med mycket blandade känslor.

Februari: Fick jobb på Unicall något oxå av det bästa jag gjort växte ännumer som person, trivdes trotts det stormade kring mig.

Mars/April/Maj: Jobbade på och i slutet av maj tog jag tjänsteledigt. På min födelsedag "friade" björn till mig och vi skulle förlova oss.

Juni/Juli/Augusti:Började jag på salla. 6 juni förlovade vi oss<3 Jag tog mitt efterlängtade körkort..bestämde mig i sista sek för att söka in till omvårdnad i torsby och uppfylla en annan dröm, att utbilda mig till undersköterska.

September: Vi firade 1år<3

Oktober,November,December: Det har verkligen stormat runt mig, men skolan har ändå rullat på. Jag innser hur mycket vissa faktiskt betyder och ställer upp på mig.


Nu tänker jag blicka frammåt och hoppas att 2011 ska bli dubbelt så bra. För visst har mycket varit bra detta år, eller ja det har väll varit lika mycket bra som dåligt..



KramPuss på er!!


 

Av Emelie - 28 december 2010 20:03

Hej på er!


Ja och sist jag skrev var det första advent vilket var ett bra tag sedan :P

Den här månaden har varit händelserik på många sätt.. Men jag hoppas på att januari ska bli händelserik men med enbart BRA SAKER om det nu kan ske?

Men jag ljuger om jag säger att det inte har hänt något bra för det har det ju faktiskt, för första gången i hela mitt liv har jag inte ett enda IG enbart g och vg när ht-terminen är slut. Ja jag är faktiskt riktigt stolt över mig själv :)


Jul helgen gick sjukt fort och ja julkänslan blev faktiskt aldrig så dära äkta som den faktiskt alltid blir på julafton. Kan kanske bero på att jag jobbade dagen före och julafton?


Vi var på en mycket trevlig juldags middag hos älsks syster var trevligt och mycket folk så jag blev snurrig och fattar nog inte än hur alla är släkt på olika vis hahah ... men mycket god mat och snälla o gooa människor iallafall :)


Men jag fick underbara julklappar och av älsk fick jag halsband,örhängen,arband + ring och det var så fint :) och allt var PILGRIM..


Nyårsafton blir förmodligen lugn men kommer nog firas med familjen... Om alla inte ligger i magsjuka eller nått sånt.. Jag tycker inte nyår är nått att fira faktiskt.. Och ska jag fira det ja då vill jag vara på Sensation White i tyskland.. Det var underbart och jag vill dit igen, har man inte varit där då har man aldrig firat nyårsafton ;) Hahah..

Jag hoppas på ett trevligt och bra jullov iallafall :)


KramPuss på er!!




Ovido - Quiz & Flashcards