Emelieba

Direktlänk till inlägg 20 juni 2011

Massa energi

Av Emelie - 20 juni 2011 18:44

Hej på er!



Idag har jag faktiskt varit duktig :) har packat massor , och tvättar gardiner m.m .. Har fått hjälp med packningen av mamma och linda , Tackar!!

Men nu är jag slö så har inte packat något mer , men fortsätter att byta maskin när den är klar iallafall..


Imorgon ska vi på något roligt på morgonen, ja den här veckan blandas med massa packning, lite jobb, och lite annat kul :)



Det förklarade ju en hel del. Varför hade jag inte kunnat fått reda på det liite tidigare?!


Blir lite smått trött på det hära.. Du kan ju inte tro att du ska få "bli" det . Det handlar ju om intresse också..



KramPuss på er! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 2 september 2011 14:50

Hej på er! Nu har jag äntligen skaffat mej en ny dator, har ju varit utan i en månad lite drygt.. Men ja nu ha jag äntligen en ny :) En liten söt sak som känns riktigt bra :) Jag har ju börjat med praktiken på centralsjukhuset i karlstad avd 6. Me...

Av Emelie - 20 augusti 2011 22:23

Jag sitter och tänker tillbaka till dom fina och underbara stunderna jag hade i kristinehamn. För det finns faktiskt sånna minnen och stunder som jag skulle kunna uppleva om,om och om igen.. Dom underbara vännerna. Alla nätter vi satt och lyssna på u...

Av Emelie - 16 augusti 2011 12:08

Hej på er!     Ja nu är jag klar på mitt semvik.. Känns skönt med en ledig vecka, innan allvaret drar igång.. Alltså skolan. Ska ha praktik i 3mån och läsa psykiatri. Ska bli så kul att göra något annat ett tag.. Kanske kan jag komma på VAD jag...

Av Emelie - 7 augusti 2011 11:29


Hej på er!     Ja nu är jag inne på min näst sista jobb helg. Nästa helg är det delad tur en dag som gäller. Men sen är jag ledig i en vecka innan praktiken drar igång.. Måste ringa dom nästa vecka så jag får schema. Känns ju underbart att det ...

Av Emelie - 25 juli 2011 23:36

Hej på er!   Jag måste få klaga lite :P ,jag blir så sjukt  på folk i min omgivning ibland. Bara en massa klagande om sjukdom, familj, släkt, vänner, jobb m.m m.m kan nog fortsätta i all oändlighet. Varför inte bara gilla läget istället för att b...

Ovido - Quiz & Flashcards