Emelieba

Alla inlägg under januari 2011

Av Emelie - 25 januari 2011 21:11

Ja och tur är väll det iallafall att det gör, men det går ju lite för fort för jag vill hinna med mer än vad jag gör-.-



Men igår var jag iväg på vattengympa och det var ju 10/10 riktigt roligt blev mycket skratt.. Så nu ska ja göra det på måndagar, och på Fredag ska jag på ett möte som kan "förändra" mycket i mitt liv framöver :) jag hoppas verkligen att det är något för mej !!

Annars tar skolan mycket tid av mig, men är ju faktiskt halvvägs nu. Nästa helg ska jag och älsk ut på havet, ska bli underbart att få se något annat.. I helgen kommer t o t , har saknat dom , det ska bli helt underbart.. så helgen kommer gå i ett nafs antar jag. Söndag blir det även lite jobb.. :)


Har tatuerat mej idag och det blev sååå bra :) ska försöka få till en bra bild på den..



Så vidrigt falsk är vad du är. Jag får till och med ont i magen bara av att se dej. Tycker synd om dom stackarna som går på ditt fula och falska sätt. Men jag ska inte yttra mig, för nu är det så här och ja ska skita i dej totalt. Men jag vill ALDRIG ha såna människor i mitt liv, och tur att jag har möjligheten att välja bort sånna...

 

 

KramPuss på er!

 


Ovido - Quiz & Flashcards