Emelieba

Alla inlägg under november 2010

Av Emelie - 17 november 2010 11:28

Hej på er!


Min rubrik igår ville ja säga med att det inte är långt kvar till första advent det går verkligen sjukt fort allt.


Men ja idag ska jag skriva en presentation om mig själv :)


Emelie, 21år bor nu i Bjälverud som ligger mellan Sunne och Torsby. Har bott här i drygt en månad. Innan bode jag i centrala Sunne och innan det i kristinehamn. Min tid i Kristinehamn är med mycket blandade känslor, men jag byggde verkligen upp ett liv där som kom på svaj och att flytta upp till Sunne igen var nog ändå ett bra val. Men det tar tid att anpassa sig igen.

Jag pluggar nu på stjärneskolan i Torsby på OMVUX och kommer om ett år att vara utbildad undersköterska (om allt går som det ska.) :P Jag är verkligen glad att jag valde att börja plugga igen för det är så mycket roligare att plugga när man är intresserad. Jag är förlovad med Björn sen 6juni och vi har varit tillsammans i 1år och 3månader. Vi har 2 hundar , och jag äger en häst som jag har ute på foder.

På min fritid gillar jag att göra mycket men bl.a umgås med min familj , pojkvän, vara ute med hundarna, umgås med mina vänner m.m


Ja det var väll de , men är det något ni vill veta mer om?! Så skriv ...



imorgon Dag 2 Mitt favoritämne när jag gick i skolan. Blir inte så jätte svårt ;)



Jag har iallafall varit vaen sedan typ halv 10, har hunnit dammsugit, varit ute med vovvarna och vattnat blommor, nu ska ja fixa matlåda sen ska jag göra iordning mig.


Ha en bra dag...


KramPuss på er!

Av Emelie - 16 november 2010 19:50

Hej på er!


Ja nu var det ett tag sedan jag skrev, tiden räcker inte riktigt till för allt jag vill hinna på en dag,ändå har ju dygnet blivit en timme längre ;D 


Så ja just nu är jag ute på APU som är i 4 veckor(ja jag skrev visst 2 veckor i förra inlägget.) Jag trivs bra och roligt att gör något som skiljer sig lite..

Vi har skaffat oss en hund till vid namn Maja( vi är fodervärdar.) En super söt liten dam :)


Annars är väll allt bra har hänt mycket på kort tid, och ja de är sånt ja inte vill skriva om här..


Jag kikade runt på några bloggar och hittade en lista vad man ska skriva om varje dag om man har bloggtorka, så kanske skulle ta och prova , följa hennes lista .. :P


Så imorgon får bli dag01:En presentation om mig själv.  och här är hennes blogg som ja hitta lisatn på : gasoline.bloggplatsen.se



KramPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards