Emelieba

Alla inlägg under september 2011

Av Emelie - 2 september 2011 14:50

Hej på er!



Nu har jag äntligen skaffat mej en ny dator, har ju varit utan i en månad lite drygt.. Men ja nu ha jag äntligen en ny :) En liten söt sak som känns riktigt bra :)


Jag har ju börjat med praktiken på centralsjukhuset i karlstad avd 6. Men är nu hemma och är sjuk. Har missat två dagar och hoppas på att återgå imorgon. Har åkt på influensa. Usch inge kul alls. 


Annars magen växer får jag väll erkänna .. Men man ser det inte riktigt själv, men när jag tog kort på den idag så okej.. Visst känns det att man ä tjock men ah.. 
Är en sån mysig känsla när bäbis sparkar där inne och jag funderar varje dag om det är en liten pojk eller flicka.. Men det får jag inte veta förens i örjan av Januari ( förhoppningsvis.) Bebis får gärna vänta tills nyårsnatten men att komma ut iallafall, fast vi får se vad hon/han bestämmer sig för ..


Har börjat kika mer på barnvagn, dock har vi inte varit iväg och provkört några än, men det ska vi allt ta och göra snart.. Jag är faktiskt sugen på en Cresent. Dom är riktigt snygga och fina :) Trodde jag ville ha en emmaljunga hela tiden. Men mjaa vi får se vad vi tar med oss hem den dagen vi hittar någon..

Måste även få tummen ur och köpa målafärg till våran säng och spjälsängen , det ska bli vitt :) Jag har väll sagt i drygt 2år (snart)) att vi ska måla våran.. men ja det har inte blivit av :P



Igår hade vi våran 2års dag<3 Tänk att vi skulle få det så hära bra tillsammans..  Att vi skulle få tag i ett så mysit hus , att vi ska ha bebis i Januari, att vi båda snart är färdiga usk :) Jag älskar dej min underbara Björn!!



Nej göra lite kyckling i ugn (som sköter sig själv.) ris och sås , så vi har matlåda imorgon. För imorgon ska jag iväg..  


Vi får även ny bäddmadrass idag som vi har väntat på.. Jag tror våran säng kommer bli underbart skön nu :) Det är en sån som formar sig efter kroppen :) Och så ka jag bädda rent med våra armani lakan ;)


KramPuss på er!





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards