Emelieba

Alla inlägg under mars 2011

Av Emelie - 17 mars 2011 10:27

www.skyltmax.se gå in här och få en snygg skylt GRATIS!! Vilket erbjudande :) Jag tänker beställa en med mitt namn på som jag ska ha i sommar när jag jobbar, och när jag är färdig undersköterska ska jag beställa en ny där ifrån med mitt namn och under ska det så undersköterska :)

Av Emelie - 17 mars 2011 10:02

God morgon ! har nyss duschat och gjort mig iordning och nu sitter jag här med lite morgon kaffe :) Ska snart ut på en liten promenad med rufus. Idag ska jag till karlstad med min mormor o morfar som ska till sjukhuset. Så tänkte passa på att ta en fika hos natalina<3

Annars är det väll som vanligt massa plugg , jobb , skola , familj , vänner . fullt upp hela tiden .. Hoppas ni får en skön dag för de ska jag ha :)



KramPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards