Emelieba

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Soffläge, i mina drömmar!

Av Emelie - 28 augusti 2010 13:56

Hej på er!


Ja jag önska att jag fick lägga mig raklång i soffan och plugga och se filmer som vi köpte igår. Men nej ja ska iväg och jobba, börjar om en timme. Så tänkte passa på att blogga nu innan ja ska duscha och göra mig iordning.


Vi var ju som sagt i Charlottenberg igår och vi shoppade bokstavligen loss!! Bl.a köpte vi en ny tv 42 tum,(fast de va ju här i sunne :P Sen en digital Kamera , sen köpte ja 2 par skor,en skjorta + en tröja, 2 par mjukis byxor, en ny jätte goo vinter jacka så nu kan de ju bli vinter :D m.m

Sen på kvällen kom mamma och pappa o åt kräftor, jag åt potatisgratäng och revben , för som ni kanske redan vet ja äter inget som lever i vattnet!

Så drack ja även några glas vin och ja ska ta resten när ja kommer hem, för så sover ja väll som en stock sen :D


Idag har jag faktiskt hunnit med mycket, kört älsk till humletorp. Gick ut på promenad med Liz, och pussa lite på henne, sen åkte ja till Linda och fredrik där var ja ute på promenad med mamma o co , sen fikade ja och busade med lilla Mikey och Tim! Och nu sitter jag här !


Ska iallafall ta och hoppa in i duchen snart. Imorgon ska vi tvätta och plugga, jag skulle ju ha lyssnat på mig själv när det gällde pluggningen att ja skulle ha gjort det tidigare. Men bara att bita i det sura äpplet när man är expert på att skjuta upp allt till sista sek. När ska man bli vuxen igentligen? eller det kanske inte hör till att bli vuxen det heller ?



Hoppas ni alla får en mysig lördags kväll!!


KramPuss på er!!

 
 
Natalina

Natalina

29 augusti 2010 13:06

va köpte ni för tv? LCD/PLASMA/LED? :)

http://natalina.bloggplatsen.se

Emelie

30 augusti 2010 20:31

en plasma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 2 september 2011 14:50

Hej på er! Nu har jag äntligen skaffat mej en ny dator, har ju varit utan i en månad lite drygt.. Men ja nu ha jag äntligen en ny :) En liten söt sak som känns riktigt bra :) Jag har ju börjat med praktiken på centralsjukhuset i karlstad avd 6. Me...

Av Emelie - 20 augusti 2011 22:23

Jag sitter och tänker tillbaka till dom fina och underbara stunderna jag hade i kristinehamn. För det finns faktiskt sånna minnen och stunder som jag skulle kunna uppleva om,om och om igen.. Dom underbara vännerna. Alla nätter vi satt och lyssna på u...

Av Emelie - 16 augusti 2011 12:08

Hej på er!     Ja nu är jag klar på mitt semvik.. Känns skönt med en ledig vecka, innan allvaret drar igång.. Alltså skolan. Ska ha praktik i 3mån och läsa psykiatri. Ska bli så kul att göra något annat ett tag.. Kanske kan jag komma på VAD jag...

Av Emelie - 7 augusti 2011 11:29


Hej på er!     Ja nu är jag inne på min näst sista jobb helg. Nästa helg är det delad tur en dag som gäller. Men sen är jag ledig i en vecka innan praktiken drar igång.. Måste ringa dom nästa vecka så jag får schema. Känns ju underbart att det ...

Av Emelie - 25 juli 2011 23:36

Hej på er!   Jag måste få klaga lite :P ,jag blir så sjukt  på folk i min omgivning ibland. Bara en massa klagande om sjukdom, familj, släkt, vänner, jobb m.m m.m kan nog fortsätta i all oändlighet. Varför inte bara gilla läget istället för att b...

Ovido - Quiz & Flashcards