Emelieba

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2010

På begäran

Av Emelie - 25 augusti 2010 21:54

Ja nu har Natalina tjatat på mig och okej jag gör väll ett försök då   jag börjar blogg igen på den här bloggen. Ja jag vet jag byter och "lovar" att jag ska fortsätta blogga här o där men blir aldrig av , och jag tror de beror på att jag inte "trivs" med bloggen. Men om de är någon vänlig själ där ute som vill göra en läcker design till mig så säg till!!!  


Annars som jag skrev  sist så fick jag ett vikariat under sonmmaren på ett boende här i sunne och mina 2 perioder är slut för en vecka tillbax ungefär. Jag sa upp mig från unicall och varför jag gjorde de ? Jo för jag började plugga i Måndags :) Läser nu yrkesvux omvårdnad. jag har länge velat utbilda mig till undersköterska och fick nu chansen , känns bra dom här 3 dagarna. och det är ju en sån stor skillnad att plugga när det är något man gillar och är intresserad av..

Men nu är vi iallafall lediga, eller ja vi har hemma studier i 2 dagar. imorgon bär det av till karlstad ska handla lite och köra morfar till sjukhuset.

Fredag blir det kristinehamn vi ska hämta goos barnen :) saknar dom sååå!!! Sen ska ja även jobba på lördag och mitt i allat ska ja även plugga. Men det klarar ja allt   


idag har jag iallafall varit i skolan sen hem och städade så nu r det super frächt igen!Sen har jag även läst 2 kapitell som vårdens historia från 1800-talet fram till nästan 2000-talet. Riktigt intressant. hade även kaffe besök en sväng.och beställt böcker från adlibris.se


Och vi ska flytta, kan tänka mig att ni alla tycker att jag flyttar jämnt och Ja jag håller med er. Men som ni flesta vet så bor vi ju inte på den mäst barnvänliga platsen + vi bor precis i centrum kan man säga och det är inge vidare studiero eller lugnt med järnväg och huvudleden nästan vid husknuten. Vi har hittat en underbar lägenhet i Stöpafors, så nu väntar vi bara på att få flytta i stortsätt. Vi var på väg att köpa hus men när vi inte fick vårat drömhus så får de vänta tills vi hittar vårat nästa drömhus!!   


KramPuss på er!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 2 september 2011 14:50

Hej på er! Nu har jag äntligen skaffat mej en ny dator, har ju varit utan i en månad lite drygt.. Men ja nu ha jag äntligen en ny :) En liten söt sak som känns riktigt bra :) Jag har ju börjat med praktiken på centralsjukhuset i karlstad avd 6. Me...

Av Emelie - 20 augusti 2011 22:23

Jag sitter och tänker tillbaka till dom fina och underbara stunderna jag hade i kristinehamn. För det finns faktiskt sånna minnen och stunder som jag skulle kunna uppleva om,om och om igen.. Dom underbara vännerna. Alla nätter vi satt och lyssna på u...

Av Emelie - 16 augusti 2011 12:08

Hej på er!     Ja nu är jag klar på mitt semvik.. Känns skönt med en ledig vecka, innan allvaret drar igång.. Alltså skolan. Ska ha praktik i 3mån och läsa psykiatri. Ska bli så kul att göra något annat ett tag.. Kanske kan jag komma på VAD jag...

Av Emelie - 7 augusti 2011 11:29


Hej på er!     Ja nu är jag inne på min näst sista jobb helg. Nästa helg är det delad tur en dag som gäller. Men sen är jag ledig i en vecka innan praktiken drar igång.. Måste ringa dom nästa vecka så jag får schema. Känns ju underbart att det ...

Av Emelie - 25 juli 2011 23:36

Hej på er!   Jag måste få klaga lite :P ,jag blir så sjukt  på folk i min omgivning ibland. Bara en massa klagande om sjukdom, familj, släkt, vänner, jobb m.m m.m kan nog fortsätta i all oändlighet. Varför inte bara gilla läget istället för att b...

Ovido - Quiz & Flashcards