Emelieba

Alla inlägg under mars 2010

Av Emelie - 8 mars 2010 21:53

Då var måndagen av klarad då. Hur har eran måndag varit?

Min har inehållit jobb, hem äta, diska, fixa matlådan sen ut på promenad med ruffe, sen hem och sen ut på en långpromenad Igen.. Så ja ni motion har jag ju fått idag iallafall.. vilket känns underbart då jag har haft en sån inre rastlöshet idag !!    Vill ju så snart som möjligt börja träna på hälsokällan , fixa gymkort. och sola vill jag göra. Åååh det e så mycket man vill hela tiden :P hahah men får börja med något utav det el båda ? Haha..


Nee nog tölat om det här..



kramPuss på er!

Av Emelie - 7 mars 2010 19:49

Ja jag är heelt slut efter denna helg. Den blev ju inte alls så lugn som jag hade hoppats på i fredags eller igår kväll. Men det är ju så mitt liv har ju alltid sett ut så haha ^^ Träffade vänner från förr vilket alltid är lika roligt. Så jag har haft roligt. Men som sakt är jag heelt slut.


Sitter och lyssnar på en låt som jag tänker på Min underbara Björn som faktiskt hitta denna låt. Den stämmer in på oss! Lyssna och njut   



För övrigt vill jag ha min älskade mobil tillbax. Jag saknar den!! Tänk om jag hade kunnat tagit kort från denna helg.. :)

Imorgon börjar en ny vecka då da!!! Hoppas den blir underbar!


KramPuss på er!

Av Emelie - 3 mars 2010 19:08

Ja Onsdag idag så för er som har missat det ;) Idag vaknade jag med vääärldens migrän , men nu är det bättre jag sov till ett.. Har varit o hälsat på hos mormor och morfar dom kom hem från cypern efter 2 månader där. Jag fick en parfym av dom    luktar jätte gott...


Ikväll är det andra a , ÄNTLIGEN !!! Så då ska kjag sitta fast klistrad där.. Men nu ska jag väll vika o sortera lite tvätt.. Vi handlade mat oxå..



PussKram på er!

Av Emelie - 1 mars 2010 21:02

Ja det existerar på mitt jobb tror jag ^^ Hahah men det har vi väll alla ibland.. Hade jag med kan jag nog säga bara det att jag tog mig iväg iallafall..   

Imorgon ska jag jobba länge, men det blir pengar iallafall..


Fick min jacka och 2 par jeans som jag hade skickat efter från ellos..

Och det passa och vad glad jag blir :D



KramPuss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards